Agrument / Divja misel kiselkastega okusa. Dnevna doza sezonskih in osvežilnih natipkov. Vsi naši izdelki so sveži, pripravljeni po lastni recepturi in ne vsebujejo €-jev.

Femtech ni za ženske, ampak za moške, oglaševalce in zagonska podjetja

ar130405 / pixabay
5. 8. 2019
Skopiraj povezavo!

Femtech pomeni tiste rabe tehnologije, ki se osredotočajo na "žensko zdravje": aplikacije za spremljanje menstruacije, plodnosti, reproduktivnega zdravja itd. Poleg tipičnih težav z zasebnostjo oz. z (zlo)rabo naših osebnih podatkov pa ima tehnologija, ki samozavestno naslavlja "ženske probleme", tudi ideološke težave. 

Ženskost namreč razume docela biologicistično in njeno substanco reducira na tipične (cis-)spolne organe, ne zmore misliti ženskosti brez menstruacije ali maternice, pogrne pa tudi pri neheteroseksualnih ženskah, saj vsiljuje primerjavo z normaliziranimi standardi oz. neživljenjskim statističnim povprečjem. 

Aplikacije spremljajo plodnost, sprašujejo po spolnosti (ob tem jih zanima metoda zaščite pred neželeno nosečnostjo – to vprašanje je lahko odveč že, če gre za neploden hetero par, kaj šele, če gre za homo par), spremljajo morebitno nosečnost ... A predstavljajte si, da na Instagramu zagledate oglas za pripomočke za dojenčka, vi pa ste pravkar rodili mrtvega otroka.