Publika resničnega kriminalnega žanra ima nenasiten apetit, kar Netflix dobro izkorišča. Po Tedu Bundyju, Don't F**k With Cats in drugih zdaj dviga prah serija o Jeffreyju Dahmerju, ki ji mnogi očitajo, da poveličuje protagonista. A v resnici serija morilca glorificira toliko, kot Žrelo glorificira morske pse. Dahmer je že od začetka predstavljen kot morilski sociopat, serija pa se ukvarja tudi z (brezplodnim, pa vendar) iskanjem zgodnjih znakov zločinskega uma in opozarja na brezbrižnost policije, ko gre za umore marginaliziranih skupin.
To ne opravičuje Netflixa, ki pogosto predvaja slabo raziskane serije in »dokumentarce«, ki žrtvam ali njihovim družinam povzročajo travme. Družin Dahmerjevih žrtev sploh niso kontaktirali, tako da so za serijo izvedeli hkrati z drugimi gledalci. Problematičnost ekraniziranja morilcev tako ni v njihovem morebitnem poveličevanju, temveč v nespoštljivem odnosu Netflixa, ki poskuša profit in priljubljenost reševati na račun žrtev resničnih zločinov.