Agrument / Divja misel kiselkastega okusa. Dnevna doza sezonskih in osvežilnih natipkov. Vsi naši izdelki so sveži, pripravljeni po lastni recepturi in ne vsebujejo €-jev.

Ironman – v iskanju sreče ...

Wikimedia Commons
24. 9. 2019
Skopiraj povezavo!

V nedeljo je v Kopru potekal (mini) Ironman, kjer tekmovalci preplavajo, prekolesarijo in pretečejo 113 km. Še enkrat daljši je Ironman, ki je v zadnjih letih postal cvetoč posel za organizatorje in lastnika te triatlonske blagovne znamke, kot tudi za proizvajalce športne opreme.

Znamko Ironman si lasti kitajski konglomerat Wanda Group, ki je leta 2016 pravice odkupil za 650 milijonov dolarjev. Od legendarne dirke pred tridesetimi leti je Ironman postal multimilijonski posel, ki nenehno raste, zahvaljujoč iskanju samodiscipline in sreče vedno novih tekmovalcev. 

Posameznik, ki želi spoznati svoje omejitve in se preizkusiti v “trpljenju – užitku” na tovrstnem dogodku, potrebuje vsaj šest mesecev zagnanega treninga ter stroge diete. Letno pa za opremo, treninge, prijavnine in ostalo potrebno za nastope porabi več kot 10 000 evrov.

Verjetno je odveč poudarjati, da je Ironman predvsem konjiček “uspešnih” poslovnih moških v zrelih tridesetih. Z denarjem in trudom si tako “kupijo” – srečo.