V zadnjih letih opažamo nov trend t. i. internetnih filmov, ki ne le da vlagajo milijone v oglaševanje na družbenih omrežjih, temveč so prav narejeni za to, da se čim hitreje preobrazijo v internetne trende in viralno preplavijo naše ekrane.
Disney kot po tekočem traku ustvarja risanke, ki se namesto z dobro zgodbo želijo gledalcem približati z vpadljivimi plesi, optimiziranimi za TikTok. Podobno si prizadevajo ustvarjalci filma M3GAN, katerega napovednik je že sprožil plesne trende na Twitterju. Prihodnje leto na velika platna prihaja Cocaine Bear, ki že zdaj dviguje veliko prahu in tudi kar kliče po lastnem memu. Recept je preprost: ustvariti film s scenami in izjavami, za katere bodo ljudje komaj čakali, da jih spremenijo v meme, GIF-e in plesne izzive.
Uspeh filma že dolgo ni odvisen od njegove vsebine, temveč je plod skrbno načrtovanega razmerja z gledalci, ki ga ustvarjalci preko družbenih medijev vzpostavljajo že mesece pred izidom. Na tak malo gozdni način tudi pri nas.