Dežurni neoliberalni prerok Boscarol je na predavanju ajdovskim mladim prejšnji teden razlagal, da so za uspeh potrebni "trdo delo, tveganje, znoj in negotovost". O tem, za državo docela nepomembnem dogodku, je iz neznanega razloga poročala tudi STA.
Obskurno, lokalno ajdovsko predavanje, je bil čisto pravi psevdo-dogodek. Njegovo ključno sporočilo je bilo namreč naslovljeno na medijsko, ne torej tam prisotno občinstvo, glavni protagonist pa ga je navrgel mimogrede: "Pipistrel del svoje proizvodnje seli v Italijo." Sledilo je nekritično povzemanje vseh štirih osrednjih tiskanih dnevnikov (1, 2, 3, 4), kakor tudi obeh največjih domačih online medijev (1, 2), na 24ur pa so dogodek celo uvrstil v svoja večerna poročila na TV. Na Večeru so edini od omenjenih vsaj kasneje v svojem poročanju ponudili nekaj konteksta.
Zakaj trol Boscarol res seli svojo proizvodnjo, je raziskala le Mladina. Za bralke in bralce vseh ostalih medijev pa je bila zadnja beseda spet podjetnikova.