Mineva več kot eno leto odkar je civilna družba z Državljanom D na čelu začela opozarjati na sporno oglaševanje (tudi državnih) podjetij v trobilih sovraštva – medijih Demokracija ter Nova24. Kljub zgražanju javnosti in pozivu premiera Šarca pa večina botrov sovraštva in celo Ministrstvo za kulturo še vedno sponzorira Orbanovo agendo širjenja strahu in spodkopavanja države.
Še vedno čakamo tudi na resen odziv oglaševalske skupnosti in posodobitev oglaševalskega kodeksa. Na drugi strani so se slovaški kolegi bolje organizirali: medijski strokovnjaki in politologi na spletnem mestu konspiratori.sk redno posodabljajo seznam spornih spletnih strani. Tako lahko oglaševalske agencije svojim strankam "na klik" ponudijo oglaševalski paket, ki se izogiba sovražnim in neresničnim vsebinam.
Zaradi manjka strategije s strani države je na nas, da se izobrazimo in organiziramo. Če vas zanima, kako globoko zares seže zajčja luknja, obiščite kakšnega od dogodkov Turneje proti sovraštvu po Sloveniji.