Tri tedne, odkar je Musk prevzel Twitter, se nadaljuje eksodus ključnih kadrov. Glede na to, da je že v prvem e-sporočilu, ki ga je novi lastnik poslal zaposlenim, eksplicitno omenjena možnost bankrota podjetja, to niti ni čudno.
Musk se negotove ekonomske prihodnosti podjetja loteva z naročninami. Tako lahko modro kljukico, ki je včasih pomenila verificiran profil, zdaj že za 8 dolarjev mesečno dobi vsak. Poleg svojega imena jo lahko dobi vsak navaden smrtnik, še več, dobi jo lahko tudi zraven – tujega imena.
Mnogo zvezdnikov je Twitter po vstopu Muska že zapustilo. A zdi se, da bi utegnila nova krajina čivkanja z omrežja pregnati vse verodostojne javne osebe: zdaj so modre kljukice ob pijanem papežu, LeBronu, ki zahteva prodajo, ter Bushu in Blairu, ki pogrešata ubijanje Iračanov. Twitter je bil greznica že prej, videti pa je, da ga nove razmere spreminjajo v parodijo samega sebe.
Namesto nekrologa svojemu profilu bi ga lahko antropolog Podjed spisal kar – Twitterju.