Facebookov eksperiment, ki se je 19. oktobra pričel v Gvatemali, Šrilanki, Srbiji, Kambodži, Boliviji in na Slovaškem, zaskrbljujoče vpliva na doseg objav nevladnih organizacij in neodvisnih medijev. News Feed so namreč spremenili tako, da uporabnikom niso več vidne neplačane strani, ki jim sledijo - vidijo le plačane objave in objave prijateljev.
Ena od strani, ki se ji je občutno zmanjšal Facebook promet, je srbski KRIK, medij raziskovalnih novinarjev, ki se poglablja v srbsko korupcijo. S Slovaške poročajo, da se je povprečno število interakcij s 60 največjimi mediji od pričetka eksperimenta zmanjšalo za polovico.
Sicer pa so pri Facebooku povsod že uvedli sekcijo Explore, ki omogoča uvid v strani, ki jih sicer ne spremljamo, a bi nas lahko zanimale. V kolikor bodo ugotovili, pravijo, da si uporabniki (hm, oglaševalci?) želijo tovrstnih novitet, se boste v prihodnosti težko dokopali tudi do nas, zato je morda zdaj pravi trenutek, da se prijavite na agrumente po e-pošti.